Toate tranzacțiile financiare pe site-ul cazinoului Maxbet care deține o licență națională în România sunt sigure și securizate. Asta ține atât de depozit, cât și de toate tipurile de mize și, bineînțeles, de retragerea numerarului. Ca să fie permisă încasarea câștigului, jucătorii trebuie să treacă procedura de verificare a contului prin transmiterea documentelor necesare pentru verificarea personalității serviciului de securitate al companiei. În plus, aceștia sunt încurajați cu un bonus fără depunere în valoare de 100 RON în cazul în care toate condițiile de identificare a contului au fost respectate în conformitate cu „Termenii și condițiile” operatorului. Vom vorbi detaliat despre modalitățile de retragere pe care le oferă casa de pariuri română Maxbet, ce condiții trebuie să fie respectate și care sunt termenii stabiliți.
Conţinut
Verificarea datelor clientului pe Maxbet
După înregistrare pe pagina Maxbet obții dreptul să faci depuneri și poți deja face mize în sport și cazinou. Însă, retragerea mijloacelor va fi imposibilă până clientul nu va trece procedura de identificare a persoanei. Ea presupune furnizarea datelor din pașaport, buletin sau copia permisului de conducere. Aceste date sunt necesare ca să fim siguri că ești o persoană reală și ai atins vârsta majoratului.
În profilul personal, accesează secțiunea „Confirmarea contului” și încarcă copiile documentelor cu fotografie în format JPEG. Se întâmplă să fie imposibilă încărcarea din cauza dimensiunii fișierelor în cadrul cabinetului personal și în acest caz îți recomandăm să transmiți datele tale de identificare sau copia permisului de conducere prin intermediul e-mailului support@maxbet.ro.
Scopul principal al verificării constă în securizarea maximă a profilului personal pe platforma online Maxbet, astfel încât jucătorii să poată retrage fondurile cât mai simplu și sigur. În baza condițiilor casei de pariuri, clientul este obligat să prezinte datele personale timp de trei zile din momentul înregistrării. Dacă jucătorul nu a putut face acest lucru, contul lui va fi blocat temporar, iar în următoarele 90 de zile (în cazul neconfirmării personalității) contul va fi anulat.
Întrucât cazinoul Maxbet deține permisiunea oficială de activitate pe teritoriul țării, verificarea este o procedură obligatorie inclusiv pentru a evita dublarea conturilor și pentru a gestiona în totalitate rulajul de mijloace a fiecărui utilizator în scopul combaterii spălării de bani.
Ce documente trebuie prezentate pentru verificare?
Înainte de a purcede la înregistrare, fiecare utilizator trebuie să citească atent „Termenii și condițiile” operatorului, pe care le poate găsi în partea de jos a paginii principale. Devii participant al site-ului de pariuri din momentul în care semnezi acest acord. Casa de pariuri este una licențiată pe teritoriul României și se află în gestionare completă a statului. Din acest motiv aceasta este în drept să solicite documente de identificare pentru a verifica veridicitatea acestora.
Retragerea mijloacelor este imposibilă până la finalul procedurii de identificare. În plus, jucătorii pot suplini contul doar cu 200 EURO pentru pariuri sportive și de cazinou timp de 30 de zile, când va trebui să prezinte documentele pentru verificare.
Casa de pariuri maxbet.ro cere de la clienții săi prezentarea a două documente obligatorii:
- Copia pașaportului sau oricare altă copie a unui act de identitate (de exemplu, a permisului de conducere). Imaginea trebuie să fie clară, să cuprindă fotografia identificatului, de asta este preferabil să fie scanată și salvată în calculator.
- Extrasul din cont sau factura pentru plăți comunale, care ar putea confirma că adresa indicată la înregistrare este identică cu adresa respondentului. Pot fi încărcate facturi nu mai vechi de 3 luni!
Poți atașa documente în cabinetul personal sau să le trimiți la adresa electronică indicată: support@maxbet.ro. În cazul apariției unei neclarități, poți lua legătura cu personalul agenției prin intermediul chat-ului online sau prin telefon. Odată ce contul va fi confirmat, clientul va deveni eligibil pentru obținerea bonusului pentru verificare.
Serviciul de securitate verifică contul timp de 72 de ore din momentul atașării documentelor de către client. În cazul apariției unor dispute, verificarea poate fi temporar suspendată sau deloc efectuată dacă utilizatorul nu a respectat condițiile de bază și nu a reușit să furnizeze copiile actului de identitate și a tranzacțiilor financiare timp de 30 de zile.
În calitate de document suplimentar pe care are voie să-l solicite casa de pariuri poza față-verso a cardului de credit cu numărul parțial acoperit. Dacă în actul de identitate sunt indicate câteva adrese, este posibilă solicitarea facturii pentru utilități în care este indicată una dintre adresele actuale.
Dacă un jucător a reușit să câștige o sumă decentă din pariuri, dar nu a prezentat documentele de verificare în timp util, contul acestuia va fi blocat, iar mijloacele transmise în bugetul de stat, conform Legii privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc în România.
Cât timp durează retragerea mijloacelor de pe Maxbet
Procesarea oricărei plăți va dura o anumită perioadă de timp care depinde direct de tipul tranzacției financiare. Dacă vorbim la general, atunci cererea propriu-zisă se procesează timp de 10-15 minute, după care serviciul de securitate legalizează tranzacția, iar pentru cea din urmă poate fi nevoie de la 5 minute până la 3 zile.
- Dacă încasezi câștigul prin cardul de credit, va trebui să aștepți 2-3 zile;
- Dacă transferul se face prin sistemul bancar – 3-5 zile;
- În cazul transferurilor electronice Smith&Smith totul este mult mai simplu: vei obține câștigul râvnit timp de o zi;
- Pentru retragerea banilor în numerar la agenție este nevoie de o zi.
Dacă vrei să primești plățile instant, verifică ce metode de retragere oferă casa de pariuri și care dintre ele este cea mai comodă pentru tine. Dacă folosești bonusuri, retragerea mijloacelor este posibilă doar după parierea acestora! În caz contrar, serviciul de securitate al Maxbet poate să refuze cererea ta. Prima retragere poate dura până la 3 zile, lucru care se datorează faptului că KYC va introduce datele tale în sistemul de plată. În tot acest timp, în cabinetul tău personal (în secțiunea „Retragerea mijloacelor și tranzacțiile Maxbet”) vei putea vedea inscripția: „Retragerea mijloacelor în așteptare”.
Metode de retragere oferite de Maxbet
Casa de pariuri Maxbet oferă cele mai simple și verificate metode de retragere a mijloacelor, care nu vor crea dificultăți clienților: casa de pariuri este garantul securității fiecărei tranzacții financiare.
Iată care sunt metodele de retragere de bază oferite de Maxbet:
- Card bancar Visa, Maestro sau Mastercard cu suma minimă de retragere de 50 RON și limita maximă de 65 000 RON;
- Cardul de preachitare Paysafecard cu plata minimă de 50 RON și limita de sus egală cu 25 000 RON. Opțiunea de retragere a mijloacelor se activează nemijlocit din cabinetul personal al utilizatorului site-ului Maxbet;
- Sistemul de plată Smith & Simth cu suma minimă de 50 RON și limita de sus de 5 000 RON. Retragerea mijloacelor este posibilă, de asemenea, la agențiile Smith & Smith.
- Puncte fizice de vânzare a pariurilor MaxBet cu suma minimă de retragere egală cu 50 RON și limita de sus de 5 000 RON.
Îți reamintim că toate tranzacțiile trebuie să fie înregistrate pe numele posesorului contului de pe site-ul de pariuri Maxbet. Plățile efectuate prin intermediul cardurilor de credit și portofele electronice aparținând altor persoane sunt interzise!
Ghid pas cu pas de retragere a mijloacelor de pe Maxbet
Le sugerăm începătorilor care au reușit să câștige o sumă care depășește pragul de jos egal cu 50 RON să nu aștepte până se vor aduna mai mulți bani în cont, ci să efectueze o primă plată de probă ca să se familiarizeze cu toate detaliile tranzacției, operând cu o sumă mică.
- Ca să retragi banii din contul de joc, accesează profilul personal și apasă pe numele tău (login) din colțul de sus din partea dreaptă ca să treci în meniul „Retragerea mijloacelor și tranzacții”.
- Alege metoda de plată din lista propusă (card de credit, portofel electronic, transfer bancar) și indică detaliile transferului: numărul cardului, codul CVV de pe partea verso, numărul de identificare a portofelului, numărul contului bancar etc.
- Apasă butonul „continuă”.
- Introdu suma retragerii în câmpul gol și apasă butonul „Confirmă plată”.
- În funcție de metoda aleasă va trebui să aștepți încasarea mijloacelor perioada de timp indicată (de la o zi până la 5 zile).
La fiecare 48 de ore casa de pariuri poate confirma o plată a cărei sumă nu depășește 10 000 RON. Există, de asemenea, o limită de sus pentru tranzacțiile lunare, egală cu 100 000 RON.
Operatorul cere, de asemenea, respectarea unei condiții-cheie: din motive de securitate clientul trebuie să efectueze tranzacții într-un singur sistem de plată, de exemplu doar prin cardul de credit sau doar prin transfer electronic.
Suma minimă de retragere pe Maxbet este de 20-50 RON în funcție de metoda de plată aleasă.
Bonus pentru verificarea contului Maxbet
Operatorul are o atitudine responsabilă față de activitatea sa, așa că îi încurajează pe clienții care respectă condițiile acordului de colaborare. După ce jucătorul și-a prezentat datele personale pentru verificare în cadrul KYC, casa de pariuri îi oferă un bonus fără depunere în valoare de 100 RON pentru mize în categoria „sport” sau 100 de rotiri gratuite în categoria „Cazinou”.
Pentru a participa la promoția din secțiunea „Bonusuri disponibile”, pe care o vei găsi cu ușurință în cabinetul personal, introdu codul de promoție BONUSCASINO/BONUSPARIURI sau 100ROTIRI, în funcție de categoria care te interesează mai mult. Vei obține posibilitatea de a juca fără depozit și, respectiv, fără riscul de a pierde, obținând experiență și abilitate de joc gratuit și fără necesitatea de a paria.
Există comision la retragerea mijloacelor de pe Maxbet?
Compania Maxbet este un agent de pariuri licențiat pe teritoriul României, aflat în gestiune legislativă locală, conform căreia orice tip de operațiune financiară presupune costuri comisionale. În unele agenții acest procent este inclus în marjă, însă Maxbet activează altfel.
Fiecare plată, indiferent dacă este de depozit sau de retragere, presupune un comision de operare a tranzacției în valoare de 2%. Dacă suma retragerii este de 500 RON, atunci poți ușor deduce că valoarea comisionului va fi de 10 RON. Unele sisteme bancare pot majora acest procent în conformitate cu reglementările proprii privind tranzacțiile cu numerar.
De exemplu, proprietarii cardurilor de credit pot percepe un procent de retragere de 3% sau un pic mai puțin în funcție de suma și frecvența operațiunilor cu numerar. Citește în prealabil condițiile băncii la care ești afiliat pentru a evita ulterior pretențiile față de casa de pariuri.
Comisionul este valabil pentru toate tipurile de plată, inclusiv retragerea numerarului în agențiile fizice de pariuri Maxbet.
În plus, casa de pariuri se află în domeniul juridic al României, fiind supus legislației care presupune că orice tip de activitate este impozitat. Astfel, câștigând o sumă mare, vei fi obligat să plătești un procent din venitul asociat activităților de jocuri de noroc.
Setarea limitelor financiare
Pentru gestionarea propriului bankroll fiecare jucător poate stabili o limită de cash-out, alegând între 24 de ore, 7 zile sau 30 de zile. În timpul înregistrării clientul poate stabili suma limitei de sus, astfel poate ține evidența cheltuielilor și a veniturilor. Toate modificările pe care clientul le reglementează în propriul său profil intră în vigoare în 48 de ore conform regulamentului.
Ce faci în cazul unor dificultăți de retragere a numerarului
Fiecare persoană știe că finanțele necesită o responsabilitate strictă. Mai ales dacă asta ține de investiții personale. Jucătorii pot întâmpina un șir de dificultăți legate de retragerea câștigurilor:
- Retragere care durează mai mult de 5 zile;
- Interdicție completă de retragere;
- Blocarea contului din cauza nerespectării cerinței de verificare;
- Punct de acces slab;
- Imposibilitatea de a efectua o tranzacție într-un sistem sau altul etc.
Clientul trebuie să se adreseze după ajutor direct la managerii din chatul online sau la numărul de telefon +0217954546, în cazul în care situația cu retragerea fondurilor necesită o soluționare urgentă. Operatorul va adresa întrebări pentru a stabili cauza reală a imposibilității de retragere. Dacă aceasta ține de competența managerului și nu presupune o blocare eventuală a fluxului tău de bani (card de credit sau cont bancar), atunci cererea ta va fi aprobată. Managerii oferă asistență clienților zilnic de la 9.00 până la 01.00. Dacă nu vrei să comunici direct cu managerul asistent, trimite o solicitare la adresa de e-mail indicată în datele de contact ale companiei Maxbet.
Cu anulezi o tranzacție de retragere?
Orice cerere financiară aflată la etapa de așteptare poate fi anulată de către utilizator. Pentru asta trebuie să accesezi cabinetul personal la secțiunea „Casa” în partea de sus din dreapta.
În categoria „Retrageri în așteptare” vei vedea cererea de retragere plasată în așteptarea soluționării. Lângă ea vei găsi butonul „Anulare plată”, pe care va trebui să apeși. În câteva minute în cabinetul personal va fi afișat statutul plății „Anulat”, iar utilizatorul va primi o notificare despre anularea operațiunii. Mijloacele vor fi transferate automat înapoi în contul jucătorului.
Pot încasa mijloacele folosind un dispozitiv mobil?
Orice client poate avea acces mobil nelimitat la tranzacțiile financiare Maxbet, folosind un gadget contemporan. Condiția de bază constă în accesul neîntrerupt la internet de pe telefonul mobil. Jucătorii pot accesa cabinetul personal prin intermediul unui smartphone sau a unui iphone. Funcționalitățile profilului personal și numărul de tranzacții disponibile va rămâne neschimbat. Pentru a avea mereu acces la serviciile Maxbet, poți descărca aplicația Maxbet, optimizată pentru iOS sau Android, și poți retrage mijloace din orice colț al lumii! Timpul de retragere și comisionul pentru operațiune vor rămâne, de asemenea, neschimbate.
Greșeli frecvente ale utilizatorilor la retragerea mijloacelor
Dacă ai primit de la operator un mesaj precum că retragerea este imposibilă, îți va fi explicat și motivul refuzului. Acesta poate fi cauzat de următoarele:
- Ai aplicat pentru retragere, având în cont mijloace bonus, care trebuie să fie pariate. Dacă condițiile promoției nu sunt respectate, vei primi un refuz pentru retragere (practic, banii casei de pariuri nu vor putea fi retrași!). Dacă indici că refuzi să participi la promoție, atunci bonusul va fi retras din cont, după care vei putea solicita retragerea propriilor câștiguri.
- Contul tău nu este identificat sau au trecut procedura de verificare într-un termen care a depășit 30 de zile. În acest caz, înregistrarea personală poate fi anulată, iar contul poate fi blocat până la clarificarea circumstanțelor acestui caz.
- Nu ai prezentat documentele adiționale pe care ți le poate solicita casa de pariuri la prima retragere sau la cele ulterioare. Asta ține de politica pariurilor cinstite și dorinței de a preveni fraudele online.
- Ai solicitat retragerea unei sume mai mici de 50 RON, iar aceasta reprezintă limita de jos pentru încasare!
Вывод
MaxBet online oferă clienților săi un număr optim de tranzacții de retragere a mijloacelor, garantând astfel securitatea fiecărei plăți, fiabilitatea și confidențialitatea acesteia. După verificare datele tale vor fi stocate pe site în mod criptat, astfel încât accesul unor persoane terțe la finanțele tale este redus la zero.
MaxBet oferă transferuri de bani în întreaga lume, inclusiv clasice care folosesc cardurile de credit, dar și portofele electronice și carduri de preachitare Paysafecard.
Pentru a te asigura în transparența efectuării tranzacțiilor, îți recomandăm să faci o primă retragere a unei sume mici. Casa de pariuri a stabilit limita minimă de retragere egală cu 50 RON sau 10 EURO!
Dacă îndeplinești toate condițiile casei de pariuri necesare pentru retragerea numerarului, nu vei întâmpina dificultăți la acest capitol. Serviciul de securitate al operatorului prelucrează cererile în cele mai scurte perioade de timp, reducând la minim pierderea timpului clienților.
Întrebări frecvente
Care este timpul mediu pentru soluționarea unei cereri de retragere la Maxbet?
În funcție de sistemul de plată ales, așteptarea poate dura de la o zi până la 5. Dacă clientul utilizează sistemele electronice, acesta va încasa câștigul său timp de o zi, iar operațiunile care implică carduri de credit pot dura de la 2 până la 3 zile. Perioada de așteptare pentru prima retragere poate fi prelungită până la 3 zile pentru ca serviciul de securitate al operatorului să-ți poată verifica profilul personal.
Care sunt metodele de retragere a mijloacelor disponibile în cazinoul Maxbet?
Casa de pariuri oferă transferuri prin intermediul cardurilor de credit și debit Visa, Maestro și MasterCard, cardurilor de preachitare Paysafecard, plăților electronice Smith&Smith. Este, de asemenea, posibilă încasarea câștigului la agențiile fizice Maxbet, care sunt în număr de peste 100 pe teritoriul României.
Care sunt orele de lucru a serviciului de asistență din domeniul retragerii de fonduri?
Poți rezolva toate problemele legate de finanțe zilnic, de la 9.00 până la 01.00, luând legătura cu managerii prin intermediul chatului online sau la telefonul indicat în datele de contact, dar și printr-o solicitare la adresa electronică support@maxbet.ro, unde vei primi un răspuns timp de o zi.
Cum pot încasa un câștig în agenția fizică Maxbet?
Găsește cea mai apropiată de domiciliul tău agenție fizică Maxbet. Operatorul îți poate solicita login-ul pe care îl folosești pe site și numărul contului personal de joc, de unde vrei să-ți retragi numerarul. Procentul tranzacției de retragere rămâne neschimbat – 2% din sumă. Tranzacția se va efectua timp de o zi. Va trebui să prezinți pașaportul sau alt act de identitate.